dinsdag 26 januari 2016

Paardje Piem

Vandaag ben ik begonnen aan het "verwollen" van mijn grote passie....

Ik haak een paard! :)

Uiteraard moest het paardje op onze merrie Aglona lijken.

Ik stond in mijn favoriete snoepwinkel ( Caro's Atelier ) en daar was het weer..... Dilemma's, dilemma's.... Welk garen zal ik gaan gebruiken??!!

Zo goed als ik kan kiezen....... heb ik alle opties maar mee genomen. ;)
Als eerste ga ik paardje Piem (naar patroon van mykrissiedolls ) maken van het werkelijk práchtige garen Rowan Felted Tweed.


Dit garen wordt aangeraden om met een haaknaald 4-5 te haken. Maar omdat ik het paardje schattig klein wil houden, haak ik haar met haaknaald 2,5.
Ik ben erg benieuwd of mijn plannetje gaat lukken!

Daarna wil ik hetzelfde doen maar dan met Merino Soft van Scheepjes. Ik vind dit garen zo heerlijk zacht en het haakt heerlijk weg.
Maar ook hier hetzelfde probleempje. Het paardje moet klein blijven!



Wordt vervolgd!

Liefs, 
Mim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten