zaterdag 28 februari 2015

Bloemetjes, bloemetjes.... Het lijkt wel lente!

Het haakwerkje wat ik nog even geheim hield is af. Het is nog een mini Suusje schaap geworden voor een andere lieve vriendin die door een moeilijke tijd gaat.
Alleen...... Ik ben vergeten een foto te maken :-)

Nu heb ik een nieuwe steek geleerd. Als ik even niets te doen heb maak ik Mollie flowers. Ik heb een YouTube filmpje gevonden van echtstudio en met dit filmpje is het super goed te doen!!! 

Hier kun je het filmpje vinden. (http://youtu.be/fG_GRbnoiKg)

Ik gebruik de bloemetjes nu om een mandje te versieren. T lijken net "vergeet-me-nietjes"! 

Hmmmmm krijg er helemaal een lente gevoel van! :-)

Maar hier en daar ondervind ik wel enige belemmering..... :-)
Hahaha! Gekke Gijs..... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten