donderdag 15 januari 2015

Haaksels, haaksels en nog eens haaksels.

Zie hier een cadeautje voor een lieve vriendin. Victor..... Victor vlieg. 
Wederom van een geweldig patroon van Stip en Haak. 


Voor de kerst werd Ralf Rendier geboren. Wat hebben we een lol gehad met het maken van Ralf!!
Je ziet het karaktertje steeds meer en meer ontstaan. 

Voor Halloween was het tijd voor een creepy gevalletje.... 
Ik hou helemaaaaaaaal niet van spinnen, maar deze......


Tussen de knuffels door haak ik graag kleine cadeautjes. 
Heerlijk om te doen en zo klaar. 
Als ik op verjaardagsvisite ga, hang ik een haakwerkje aan het cadeautje.


Voor m'n bolletjes wol heb ik een mandje gehaakt naar een (gratis!) patroon van echtstudio.
Zelf wat bloemetjes erop gemaakt ennnnn voila! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten